De vraag van Stichting Nutsscholen Breda

We hebben gewerkt aan ons strategisch HRM-beleid. Kunnen jullie zorgen voor het ‘sausje’, zodat medewerkers het ook leren kennen?

 

Onze aanpak

Stichting Nutsscholen Breda was op zoek naar een totaalaanpak die op een creatieve en originele manier, zowel binnen als buiten de organisatie, duidelijk maakt wie zij als werkgever zijn. Wie kan dat beter vertellen en laten zien dan eigen medewerkers? Juist! We hebben ruim 10 medewerkers geïnterviewd en op een unieke manier gefotografeerd. Deze beelden en verhalen hebben we verwerkt tot de online en offline campagne The guts to go Nuts, bestaande uit posters, een kaartenset, social media beelden en een aanpassing van de website.

 

Het resultaat

Medewerkers zijn trots: we hebben ontzettend veel positieve reacties ontvangen. De posters, verhalen en beelden zorgden voor veel gesprekken. Online zorgde de campagne voor veel zichtbaarheid en contacten.

Gelukkig bleef het hier niet bij! We werken nog steeds voor Stichting Nutsscholen Breda en helpen dit prachtige bestuur in het schooljaar 2021-2022 met het ontwikkelen van het nieuwe koersplan. En uiteraard willen we daar net zo’n succes van maken!

Meer over de samenwerking met en aanpak bij Stichting Nutsscholen Breda kun je beluisteren in deze podcast.

“Jullie hebben
onze collega’s in
beeld gebracht
zoals ze écht zijn”

Anette de Ruiter
Bestuurder Stichting Nutsscholen Breda